måndag 16 mars 2009

Fest



Min kära sambo jobbar i transportbranschen. För att kunna dettta
krävs ju nån form av transportmedel.
Under 2008 beställdes två stycken fordon ifrån ovanstående företag och märke.
"Ordertecknarfest" tror jag det kallas
J jobbar med sin far och bror i familjeföretaget.
Så även en "pennskrinsförsäljare" som jag fick möjlighet att närvara.
Atteviks bjöd på middag lördagkväll klockan 19.00 i Växjö.
En liten fundering. Ser man inte på Melodifestivalen i denna bransch? ;)
Man hade även möjlighet att sova över på hotell, vilket alltid är trevligt
om man slipper det i tjänsten.


Landade i Växjö runt halv 12. Växjö har ett trevligt centrum med många butiker,
vilket känns i benen idag. J letade efter att om möjligt hitta
något att ha på sig till kvällen.
Kan ju vara synd att ta något som var medplockat hemifrån ;)






Kanske något på JC?



Ett litet skämt. J fyllde ju år i fredags så det var födelsedagspengar som "brann lite" i plånboken. På det hela taget en trevlig fest, god mat. Bra underhålling av ett "Wallmans" liknande gäng. På väg hem gjorde vi ett par stopp. Lammhult... just det Svensson i Lammhult. Alltid trevligt att kika på alla snygga saker. Plånboken säger något annat men som sagt, drömma är gratis.





Rätt ok sängar, trots världens tunnaste bäddmadrass

Full ös!

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja visst hade vi trevligt!!! Jag har alltid trevligt när jag är med dig!!! Jisses tog du kort? Det missade jag. Kanske man kan få låna en bild till min blogg?