onsdag 18 mars 2009

Inte bra

Bild från min arbetsplats igår. Det är ju inte klokt! Äntligen ser man ett hopp om vår. Solen skiner från en nästan blå himmel, Vad gör jag och mina arbetskamrater? Drar ner persiennerna. Det är det lilla dilemmat att se bildskärmen med solen i ögat. Idag är det om möjligt ändo bättre väder. Efter en och annan svordom lyckas jag få ner markisen istället. Ful som stryk (markisen) men nu ser vi ut iallfall. Oups....... dags att ta bort Julkortet ser jag. Har en kund som gillar mig i alla fall. Skoja bara Jag har ju två. Min sambo köper ju av mig oxå ;)

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja jag fortsätter handla om du tar bort julkortet!!!! Herregud det skulle varit borta för länge sen. Jag vill inte se varken snö eller tomtar nu. Köp ett nytt kort och ställ där så kan jag betala för det =) Ha en trevlig lunch Kramis kramis