fredag 20 mars 2009

Tjejkväll



Min "minsta" fyllde år i början på denna månad. Tillsammans med sin kompis S. hade de saken helt klart för sig. Vi skall fira med att ha tjejkväll, hemma hos oss! Oups! De är 13 tjejer i klassen. Alla skulle bjudas. Självklart skulle alla erbjudas att sova över. Just detta med övernattning fattade jag inte förrän någon vecka senare. Hade nämnligen lovat att skriva ut inbjudan på mitt jobb. T hade fixat å trixat lite i Photoshop. Kort på alla kompisar men "något" förvrängda. Det var när jag väl skrivit ut och läst. Oupsidaisy, som det sägs i en känd film. Ev. 13 st. 14-åringar som nattgäster. Wow! Ipod i örat hela natten ;) Nu blev det 11st på kalaset samt 6 som ska sova över. Ipod halva natten bara ;)

Min kära sambo for ner i 190 nerför trappan. Hon hade hittat drömhuset. Ska ut å råna banken nu ;) Händelserik fredagskväll minsann.

3 kommentarer:

Sanna sa...

Var det i Habo drömhuset låg eller? Malmgatan? Det var jäkligt snyggt iallafall:) Kram Sanna

cia sa...

I Habonesien. Polare till J som ska bygga i Sjogarp. Är säkert det du kollat.J-t snyggt. Ä ju bara det att det är 4-5 tusen till i "månan" man ska hyssta upp. F**k Kram Sannix!

Anonym sa...

Lycka till med tjejkvällen.....
KAn bli en låååång natt!
Trevlig blogg btw