torsdag 28 maj 2009

Göteborg...

Jo, det var snart en vecka sen. Inte den flitigaste bloggaren på blogspot, men det är mycket nu.
Vy från vårat hotellrum. Varför just denna bild kan man ju undra. Musik säger jag. Jag och min sambo skall om ett par månader lyssna på den eminenta poporkestern U2. Man kan se något i övre vänstra hörnet som får mig att tänka på det :) Om ni kommer till Liseberg så missa inte "Brassbandet". 9 blåsare + 2 slagverkare som spelar med jämna rum på området. De körde bl.a. ett Earth Wind & Fire medley som svängde nått så grymt.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag kan intyga att det svängde!! Fick ju faktiskt be dig att stå stilla så inte folk skulle titta på dig så=) Kramis kramis

Efwa - Medea sa...

Hur går det med mobilbloggeriet??

cia sa...

Åt h-e. Vill sig inte, men skit samma :)

Anonym sa...

Hmm nog för att jag kommit en bit i livet, men än så länge "skakar" jag bara av svängig musik ;) P&K

Anonym sa...

Så går det med J-s operativsystem = vista ;)