söndag 10 maj 2009

Mat

Carl och Johanna var nere en sväng i den stora staden tillsammans med syster yster + barn för ett besök i badhuset. Eftersom jag inte kommit ner i matchvikt för badbrallorna stannade jag hemma ;) Nää, har ett par skitsnygga Billabong jag fått av min kära dotter som passar. Hon var i Thailand i början på året :) Snarare så att badhus inte är min stora kärlek. Yngsta dottern sov över hos kompis så jag slapp. Passade på att byta olja i vår fritös. Blev några bilder innan maten.







Min sambo är väldigt duktig på att grilla. Av någon märklig anledning är det oftast karlar som "hänger" vid grillen. Jag har inga belägg för det påståendet, men det känns så. Maten var väldigt god kan jag meddela!

1 kommentar:

Johanna sa...

Tack va du ä snäll!!! Jag tycker att du också är en duktig grillare. Jag har nog fått det efter min pappa tror jag. Känns väl skönt att vi bryter mönstret för det manliga och kvinnliga tycker jag! Då får grannarna något att prata om...ha ha ha