söndag 13 september 2009

Musikkanal?


Satte mig framför tv för att kolla om kvällens/nattens filminspelningar funkat. Vill gärna se Kill Bill nr 1 igen + Red rock west som jag inte sett innan. Zappade och fastnade för ett tag på Mtv. Klockan 10.03 var det faktiskt musik. Trodde musiken var "nerlagd". När jag kvällstid bläddrat mellan kanalerna så har Mtv varit allt annat än musikvideos. Som ni märker har jag inte sett så värst mycket på denna kanal de senaste 15-20 åren. MEN varför störs bilden av en massa skit i nederkant. Folk ska sms in.. ja vet inte vad. J-t irriterande! Som ett litet plåster på såret fick jag höra och se (lite) av U2 "I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight" Video taget från 360 tour. Gåshud! Väldigt bra.

2 kommentarer:

Hampus sa...

Men pappa. VILL du inte veta hur stor % chans att du och johanna är tillsammans för evigt, eller att hon är trogen?! SÅNT ÄR JU VIKTIGT. jag och moa var "kommer inte funka, DUMPA"

cia sa...

Oupsidaysi! Dumpa... hmm bättre än horoskop. Måste väl ge det en chans :)