torsdag 16 april 2009

Påskafton


På besök hos sambos syster, man och barn. Härligt väder även i vår del av landet. Blev några hårda bataljer i kubb. Jag blev anklagad för att övat hela eftermiddagen. Så var inte fallet. Jag skyller på "sportdrycken" ;)



Gött!




Mycket god mat!



På väg mot blåkulla?



Även den "äldre" i sällskapet tänker på motion ;)



Åt jag för mycket?



Helt utan förvarning landade jag på klinkersgolvet. Här ser ni resterna av stolen. Alltid trevligt att bjuda på sig själv. Nej jag ska inte "stämma" mina kamrater, kanske de som skickar faktura på stolen ;)



Lite röj på dansgolvet kräver vila. Tack alla för en väldigt trevlig kväll!




3 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken trevlig saga du bjuder på!!! Den va lika trevlig IRL=)))
Puss å kram goding

Sanna sa...

Hahaha! Hur hände det där med stolen?! :D Ser ut att ha varit en mycket trevlig kdag iallafall! Kram Sanna

cia sa...

Haha, man skulle kunna tro att jag dansa på stolen, men jag bara satt lugnt och stilla...Pang! å plötsligt vad det jag som simma omkring på golvet! LIGG KVAR! Jag ska ta kort...så jag fick ligga ett tag :) Vad gör man inte för sin käresta.
Kram