måndag 6 april 2009

Vårtecken




står ju som spön i backen nu. Tack å lov å ena sidan. Eländes elände om man vänder på myntet. ?? Har "farbrorn" fått värmeslag? Någon annan allvarlig sjukdom? Nä, jag gillar våren skarpt. Inga större vårdepressioner här inte, men med sol värme ljus följer oxå "måsten." Vi har visst 963 kvadratmeter tomt ;)Hm...Sen är det de där sakerna vi skulle gjort inne som syns mer tydligt nu när ljuset återvänt :) Jaja... här kommer en bild på ett måste/vårtecken. Däckbyte. Det var inga sommardäck med när vi köpte volvon så det fick bli nya fälgar å däck till "finbilen" Inte så illa eller!?

5 kommentarer:

Johanna sa...

Med så snygga ägare som den bilen har så måste den ju även ha riktigt snygga fälgar=)) eller va säger du? Kramis min goding

cia sa...

Visst är det så! ;) P&K

Sanna sa...

Feta fälgar! Snyggt med svarta med. Det är annat än de 13 tums plåtfälgar jag hade till min Mitsubishi :) haha! Kram Sanna

Maria sa...

Näää men har mannen startat en egen blogg? Vad roligt!! Vårtecken ja, de kvinnliga och manliga skiljer sig lite grand åt ;). Jag tror att min sambo gillar dina tecken avsevärt bättre än mina penseér i trädgården ;).

cia sa...

Hmm... man kan kanske kombinera. Använda fälg som kruka å plantera en snygg pensé ;)