måndag 5 oktober 2009

Alfonz



Min son har "glömt" en kasse några månader i min garderob :)
Eller kan det möjligen vara pappa som glömt det?!
Sagt å gjort. Idag fick jag med kassen i bilen å hör å häpna.
Jag kom ihåg att jag hade den i baksätet hem ifrån jobbet.
Passade alldeles utmärkt att hälsa på eftersom min yngsta dotter
var med och inte har varit och hälsat på storebror. Kul att träffa honom +
att vi fick se H&M:s (blev ju ganska kul det;) katt Alfonz.
En riktigt söt liten krabat. "The Sacred Cat of Burma" om jag inte misstar mig.
Håll till godo. En film Tilda tagit!

2 kommentarer:

Widénskan sa...

Haklar in på din sida.. Åh herre gud vilken ångest du måste ha .. 5 månaders resa. Shit jag bävar inför den dagen när våra döttrar kommer med den idén. Samtidigt som det säkert är ett minne för livet.

cia sa...

Ångest light iallfall :) Men som sagt en upplevelse för livet. Vore surt att vara 40+ å ständigt ångra att man inte gjorde det!