söndag 4 oktober 2009

Landvetter kl. 05.41-06.02


Matilda checkar in för glatta livet med en "solstråle" från flygbolaget som hjälpande hand.


Yes! Biljetterna i handen och ryggsäckarna uppmärkta efter alla konstens regler.

Hm, glömt något? ;)


Passet är med. Va bra! :)

Det känns riktigt knepigt att inte träffa Sanna "live" på fem månader. Det var någonstan här på Landvetter som det mer gick in i skallen på mig att det inte är en charteresa på en vecka utan en fem månaderstripp. Ja, jag är lite hispig. Mobilen har inte varit långt från mig sen fredags morse. Mina barn brukar klaga på mig om just detta. Du svarar ju aldrig har jag fått höra mer en en gång. Så passa på nu kära små kinderägg. Nu är telefonen med ;)

3 kommentarer:

Efwa sa...

Fick just messet som talade om att de var framme. Snart blir deras väder bättre hoppas vi!!

Sanna sa...

Fina bilder du tog pappix :) Nu sitter vi pa hostelet o vantar pa att fa checka in.. klockan 13 far vi gora det o nu ar kl 9 pa morgonen.. lite segt nar man rest i miljarder med timmar men hittade en dator, sa nu ar dagen raddad! :) kram sannix

cia sa...

Ja jisses. Det är så in i vassens många timmar. Jag som blivit lätt hispig efter 2 timmar på väg till Grekland.